Strona główna → Blog
Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki którym lepiej zrozumiesz działanie reklam na TikToku. Pomimo, że tytułowa aplikacja podbija rynek już od kilku lat, można powiedzieć, że w ujęciu performance marketingu – wśród ogólnie dostępnych platform reklamowych – jest wciąż “żółtodziobem”. Wskazuje […]
więcej
Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? Na te oraz inne pytania odpowiedzi znajdziesz w poniższym artykule! Dowiedz się, jakie korzyści może przynieść Twojej marce!
Efektywna dystrybucja produktów i usług jest kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Dystrybucja nie tylko umożliwia dostarczenie produktu nabywcy, ale również odgrywa istotną rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej i realizacji celów biznesowych. Zrozumienie funkcjonowania różnych kanałów dystrybucji i ich strategiczne wykorzystanie przyczynia się do zwiększenia zasięgu rynkowego, poprawy dostępności produktów dla klientów oraz optymalizacji kosztów. […]
Kilka magicznych słów, które zestawione ze sobą zyskują moc przyciągania uwagi, budowania więzi i kształtowania percepcji. Slogany, bo o nich mowa, mają niezwykłą siłę, z której warto czerpać przy promocji swojej marki. Co to slogan reklamowy? Dlaczego dokładnie warto go mieć? Jak wymyślić własny? Zajrzyj niżej i dowiedz się o nim więcej!
Google znów bierze pod lupę jakość treści na stronach internetowych! W wynikach wyszukiwania zobaczymy więcej użytecznych informacji, a mniej witryn, które „mają się klikać”. Na czym polega Google March 2024 Core Update i jakie zmiany wprowadza w podejściu do contentu? Google March 2024 Core Update — co trzeba wiedzieć? Google co jakiś czas wprowadza core […]
15 lutego w multikinie w warszawskich Złotych Tarasach odbyła się konferencja IAB HowTo. Głównym tematem wydarzenia były “Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii”. Wśród prelegentów znaleźli się najlepsi branżowi praktycy, którzy na scenie przedstawiali konkretne dane oraz wnioski będące wynikiem swojej codziennej pracy. Bardzo konkretna oraz treściwa forma wystąpień pozwoliła na aż 15 prelekcji […]
Dlaczego na 4, a nie 5? Bo nie da się ukryć, że narzędzie przechodzi obecnie przez choroby wieku dziecięcego. Ale jak osiągnie wiek dorosły (IMHO nastąpi to w 2024 roku), stanie się kapitalnym narzędziem analitycznym – głównie dzięki plastycznemu modelowi danych, który oparty jest o zdarzenia. Dlatego poza wiedzą, które strony oglądał użytkownik, możemy teraz […]
Dawniej, gdy Internet nie zaistniał jeszcze na liście osiągnięć ludzkości, a najbliższe co mieliśmy do lajków to kciuki w górę od rzymskich cesarzy, nikt nie przypuszczał, że nadejdzie era, w której będziemy mogli dzielić się każdym szczegółem naszego życia z całym światem. A jednak oto jesteśmy – w XXI wieku, w którym każdy posiłek, każdy […]
zapisz się na Newsletter