Konwersja w e-commerce. Książka od Sempai już w sprzedaży!

Sempai
13 września, 2016
Przeczytasz w ~ 3 min.
Konwersja w e commerce

Do sprzedaży trafiła właśnie najnowsza pozycja książkowa, której współautorem jest Sebastian Suma, CEO Sempai. Konwersja w e-commerce to dawka praktycznej i najbardziej aktualnej wiedzy dotyczącej prowadzenia i rozwijania e-biznesu. Książkę wydano we współpracy z portalem eKomercyjnie.pl, skierowanym do osób, które prowadzą sklep internetowy lub planują jego założenie.

Jeżeli chciałbyś zwiększyć zyski ze sprzedaży w sieci, koniecznie powinieneś zapoznać się z naszą nową pozycją książkową “Konwersja w ecommerce”! Składa się na nią 13 rozdziałów praktycznej i najbardziej aktualnej wiedzy dotyczącej prowadzenia i rozwijania sklepu internetowego.

Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż. W książce zostały opisane także zagadnienia związane z analizą ruchu oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem witryn typu e-commerce.

Dzięki książce dowiesz się m.in.:

  • Jak zwiększyć konwersję – jak ją mierzyć w kontekście prowadzenia własnego biznesu online, jakie czynniki on-site i zewnętrzne off-site mają wpływ na współczynnik konwersji, jakie działania podejmować w celu zwiększenia sprzedaży.
  • Jak ulepszyć e-sklep – jakie funkcje i moduły mogą zwiększyć konwersje w Twoim sklepie, jak dzięki umiejętnemu doborowi narzędzi poprawić wizerunek i sprzedaż w sklepie.
  • Jak analizować e-biznes – jak wykorzystywać popularne narzędzia analityki webowej do analizy skuteczności sprzedaży oraz działań marketingowych. Poznasz najważniejsze raporty analityczne niezbędne w analizie własnego biznesu

 

Na książkę składa się 13 rozdziałów wypełnionych praktyczną i aktualną wiedzą dotyczącą prowadzenia i rozwijania e-biznesu:

Rozdział 1: Konwersja w e-commerce

Rozdział 2: Pozyskiwanie ruchu

Rozdział 3Marketing w wyszukiwarkach internetowych

Rozdział 4: Czynniki wpływające na konwersje onsite

Rozdział 5: Jak nie konkurować ceną?

Rozdział 6: Badanie i poprawa użyteczności sklepu

Rozdział 7: Content marketing a konwersja w sklepie

Rozdział 8: Funkcje zwiększające konwersje

Rozdział 9: E-mail marketing w prowadzeniu e-sklepu

Rozdział 10: Logistyka w e-commerce

Rozdział 11: Sklep w wersji mobilnej

Rozdział 12: Technologia w e-commerce

Rozdział 13: Analityka webowa w e-commerce

 

Informacja o pozostałych autorach:

Łukasz Plutecki

Współwłaściciel firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 zarządza rozwojem systemu AtomStore. Autor wielu artykułów między innymi w serwisie eKomercyjnie.pl, współautor książek “E-Commerce Manager” oraz “Sklep internetowy od A do Z”. Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net.

Atomstore –  platforma e-commerce klasy premium, która pozwala budować dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Firma oferuje kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt.

Redakcja:

Krzysztof Bartnik

Redaktor naczelny eKomercyjnie.pl, prezes zarządu eKomercyjnie Sp. z o.o., który z polską branżą e-commerce jest aktywnie związany od ponad 10 lat. Na początku pracownik jednego z największych w 2006 roku sklepów internetowych (Vivid. pl), zaś w latach 2007-2010 project manager w portalu o2.pl (obecnie Grupa Wirtualna Polska), gdzie odpowiadał za szybki rozwój porównywarki cen Radar. pl oraz platformy sklepowej otwarte24.pl. Były właściciel kilku sklepów internetowych (4play.pl, GameClub.pl), który w praktyce sprawdził jak wygląda ich prowadzenie. Obecnie autor wielu poradników dla e-przedsiębiorców i konsultant doradzający sprzedawcom, jak najlepiej rozpocząć przygodę z e-handlem, jak optymalizować działanie sklepu internetowego oraz jak dynamicznie zwiększać przychody i zyski w firmach e-commerce.

 

Więcej informacji o książce “Konwersja w e-commerce”: http://konwersjawecommerce.pl/

Książkę można kupić na: http://www.ekomercyjnie.pl/konwersja-w-ecommerce/

Jak oceniasz tekst?

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Bądź pierwszy i oceń tekst.