Strona główna → Blog → Strona 5
1 stycznia 2024 r. minęło pół roku od momentu, gdy standardowe usługi w Universal Analytics przestały przetwarzać dane. To ważna zmiana, szczególnie w branży e-commerce. Jak na to zareagowały polskie e-sklepy? Czy masowo zaczęły wdrażać Google Analytics 4 na ostatnią chwilę? A może już wcześniej przygotowały się i zaimplementowały inne narzędzie do analizy danych? Co […]
więcej
Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego niektóre strony internetowe wydają się magnesem na ruch sieciowy, podczas gdy inne pozostają niezauważone w zakamarkach Internetu? Sekret tkwi w wysokich pozycjach na stronach wyszukiwania. Stały się one poniekąd walutą cyfrowego świata, determinującą sukces biznesowy i rozpoznawalność marki oraz umożliwiającą docieranie do szerokiego grona odbiorców. Wdrożenie dobrych praktyk SEO to […]
Google przyznało się do zwiększania stawek CPC!! Wygląda na to, że inflacja dotyczy również systemów reklamowych… W połowie 2023 roku Google przyznało się do zwiększania minimalnych stawek CPC. Była to niejako tajemnica poliszynela, ale wypowiedziana na głos wywołała ogromną burzę w sieci, tym bardziej, że powiązane było to z toczącym się procesem dotyczącym monopolizacji rynku… […]
Dokładna analiza danych w e-commerce jest niezwykle ważna – to ona bowiem pozwala zrozumieć potrzeby klientów i wprowadzić zmiany, które będą na nie odpowiadały. Gubisz się w ich gąszczu? Szukasz narzędzia, które przekształci zebrane dane w przejrzyste raporty? Koniecznie poznaj Google Looker Studio, który ułatwi Twoją pracę bez względu na to, czy prowadzisz niewielką, czy […]
Nie tylko intrygujące, ale i przynoszące realne korzyści clickbaity – czy to możliwe? Tak, jeśli wiesz, jak je prawidłowo tworzyć. Zapomnij o pustych obietnicach, mogą Ci tylko zaszkodzić! Clickbait: co to znaczy? Gdzie można go spotkać? A co ważniejsze, czy ma wpływ na pozycjonowanie SEO? Zajrzyj niżej i poznaj odpowiedzi na te pytania!
Dwa etapy zmagań, trzy kategorie oraz jury złożone z najlepszych ekspertów oraz specjalistów branży ecommerce. Pierwszy w historii konkurs Digital Quality Mark organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej dobiegł końca. A my zdobyliśmy w nim 2 miejsce! Celem konkursu jest wyłonienie firm spełniających ponadprzeciętne standardy i wyróżniających się jakością usług spośród innych. To wskazówka szczególnie […]
WordPress to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia stron internetowych. Jest tak zwanym CMS’em, a więc Systemem Zarządzania Treścią (CMS – Content Management System) i to jednym z najczęściej wykorzystywanych. Nie tylko ze względu na swoją elastyczność czy intuicyjność, ale także dlatego, że WordPress jest darmowy. System ten oferuje także bardzo ciekawe możliwości w zakresie […]
Źle zoptymalizowany koszyk może sprawić, że stracisz Klienta tuż przed sfinalizowaniem transakcji. Przeczytaj kolejną część naszego poradnika CRO i dowiedz się, jakich błędów należy unikać, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Jeżeli chcesz przeczytać poprzednie części poradnika, kliknij w link. Koszyk Button koszyka, zgodnie z przyjętymi standardami, powinien znajdować się w prawym górnym rogu strony […]
zapisz się na Newsletter