+12 398 78 04

Sempai na podium Google EMEA Premier Partner Awards 2017

google premier partner award 2017

Google na uroczystej gali w Dublinie nagrodził najlepsze agencje premium z Europy, Bliskiego Wchodu i Afryki. Z czego jesteśmy mega dumni, znaleźliśmy się w tym elitarnym gronie i stanęliśmy na podium w kategorii Display Innovation Award za kampanię realizowaną dla Omni Finances! To dla nas naprawdę wielkie wyróżnienie – tym bardziej, że w nagrodę będziemy reprezentować nasz region na wielkiej gali organizowanej przez Google w Nowym Jorku. Obok nas zaproszenie otrzymały jedynie 2 agencje z Polski.


Premier Partner Awards 2017 to już druga edycja międzynarodowego konkursu organizowanego przez Google dla partnerów ze statusem premium. Aby wejść do gry, agencje musiały wykazać się innowacyjnością prowadzonych działań, a także nieprzeciętnie wysokimi wynikami, jakie generują dla swoich klientów.

Na uroczystej gali w Dublinie Google wyróżnił tylko 13 na 150 agencji z Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki, które znalazły się na shortliście nominowanych do tej prestiżowej nagrody. Z Polski na podium stanęły jedynie 3 agencje:

  • Sempai – wyróżnienie w kategorii Display Innovation Award 2017
  • SemAhead – wyróżnienie w kategorii Video Innovation Award 2017
  • They.pl – wyróżnienie w kategorii Video Innovation Award 2017

Na całym świecie Google posiada ponad 4 tysiące partnerów wyspecjalizowanych w prowadzeniu kampanii marketingowych AdWords. Dlatego już samo znalezienie się na shortliście 150 topowych agencji było dla nas wielkim wyróżnieniem. Miejsce na podium to dla nas potwierdzenie, że obraliśmy właściwy kierunek w rozwijaniu naszych usług i samej agencji. Nie pretendujemy do grona najlepszych – już się w nim znajdujemy – komentuje Sebastian Suma, CEO Sempai.

Teraz wraz z 12 wyróżnionymi agencjami będziemy reprezentować nasz region na uroczystej gali, które odbędzie się 28 września w Nowym Jorku, gdzie spotkają się najlepsze agencje z całego świata.

Stay tuned 🙂

Podobne wpisy

Przeczytaj poprzedni wpis:
Optymalizacja AdWords
9 Zasada Kaizen – Pomyłki koryguj na bieżąco, czyli: Optymalizacja kampanii AdWords na usługach Google Analytics

Drogi czytelniku, czy kiedykolwiek czułeś, że kręcisz się w kółko, dokonując zmian w kampaniach AdWords? Czy towarzyszyło Ci uczucie Deja...

Zamknij