Strona główna → Blog → Google Ads → 9-krotny wzrost przychodów bobomio.pl – Dzięki współpracy z Sempai i wykorzystaniu narzędzi Google 9-krotny wzrost przychodów bobomio.pl – Dzięki współpracy z Sempai i wykorzystaniu narzędzi Google Sempai 29 maja, 2017 Przeczytasz w ~ 2 min. 26 maja w biurze Google Polska odbyła się konferencja prasowa nt. poruszania się rodziców w internecie, a także robienia przez nich zakupów. Na spotkanie zostało zaproszonych kilkunastu dziennikarzy, głównie z obszarów e-commerce, marketing, technologie i portale parentingowe. Jednym z głównym punktów konferencji była historia sukcesu naszego Klienta bobomio.pl, którą przedstawili CEO Sempai Sebastian Suma i właściciel e-sklepu Dawid Kwiatkowski. A jest o czym mówić 😉 Dzięki wykorzystaniu narzędzi Google i współpracy z naszą agencją – bobomio.pl odnotował aż 9-krotny wzrost przychodów! Zobaczcie krótkie case study, które powstało z okazji spotkania: Jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces jak bobomio.pl, zapraszamy do kontaktu: SEO, Kampanie Google ADS, Analityka internetowa, Optymalizacja konwersji, Content Marketing, Reklamy Facebook ADS, CSS Sempai Merchant 360, Wideo marketing. Zobacz jak to robimy na przykładzie case study innych klientów. Okładka wpisu: Zaprojektowane przez Freepik Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Google Ads w dobie Consent Mode v.2: wyzwania i rozwiązania dla e-commerce. Q&A po webinarze Muszę Cię brutalnie zaskoczyć – CPC w 2024 roku to przeżytek! Strategie “Docelowy ROAS/CPA” i kampanie PMax to nie szczyt automatyzacji konta Google Ads! Performance Max, czy alternatywy? Naucz się dobierać idealne kampanie reklamowe! Wskaźnik jakości konta Google Ads — Twój przyjaciel, czy wróg? 5 rzeczy, których należy unikać w Google Ads, aby nie tracić pieniędzy Sempai Digital Marketing Agency Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOTikTok AdsZ życia agencji Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ