+12 398 78 04

Stawiamy na synergię kampanii wizerunkowych i efektywnościowych

kampanie wizerunkowe adwords

Od sierpnia wchodzimy na wyższy poziom w zakresie prowadzenia kampanii wizerunkowych dla naszych klientów. Budujemy zespół grafików i webmasterów współpracujących z naszą agencją, dzięki czemu będziemy mogli świadczyć usługi z zakresu Google AdWords i Facebook ADS – łącznie z kreacją.

Od ponad 11 lat świadczymy usługi z zakresu performance marketingu. O tym, że jesteśmy w tym dobrzy, utwierdzają nas w przekonaniu wyróżnienia i nagrody przyznane za kampanie prowadzone dla naszych klientów. Jeżeli śledzicie naszą stronę na Facebooku i całkiem nieźle nas znacie, to wiecie, że nie lubimy stać w miejscu. Ciągle śledzimy trendy marketingowe i widzimy, że coraz większą rolę w promocji marek odgrywają działania wizerunkowe, takie jak content marketing czy wideo.

“Narzędzia służące do prowadzenia działań wizerunkowych, które dostaczają Google i Facebook, mają coraz więcej możliwości targetowania – czyli docierania skutecznie do potencjalnych klientów. Dzięki temu jesteśmy w stanie za pomocą kampanii zasięgowych jeszcze w większym stopniu pokręcać sprzedaż naszych klientów – a to jest dla nas najważniejsze. I dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszej oferty o tworzenie kreacji reklamowych na potrzeby AdWords i Facebooka” – tłumaczy CEO Sempai, Sebastian Suma. – “Skuteczna strategia marketingowa musi uwzględniać długoterminowe efekty sprzedażowe. Skupianie się tylko na mierzeniu efektywności “last click” w krótkich okresach czasu narzuca pewne ograniczenia na kampanie reklamowe. Musimy pamiętać, że kanały reklamowe się przenikają, a budowanie silnej marki jest równie ważne jak wzrost konwersji bezpośrednich” – dodaje.

W związku z poszerzeniem oferty, budujemy zespół kreatywny, składający się z grafików i webmasterów z doświadczeniem w tworzeniu materiałów reklamowych pod Google AdWords i Facebook ADS.

Dodatkowe korzyści dla naszych klientów

Największą korzyścią dla naszych klientow (obecnych i potencjalnych) jest to, że mogą zlecić nam kampanie od A do Z. Od utworzenia materiałów graficznych po prowadzenie działań wizerunkowych i efektywnościowych.
“Oba typy działań – efektywnościowe i wizerunkowe – przenikają się. Aby kampanie efektywnościowe były skuteczne, warto wspierać je wspierać wizerunkowymi – i odwrotnie. Potrzebna jest synergia pomiędzy zasięgiem a performance’e – i w tym kierunku zmierzamy” – wyjaśnia Sebastian.

 

Kolejne update’y w Sempai

Jak mówi chińska filozofia Yin Yang, w całym ekosystemie musi być zachowana równowaga. W ostatnim czasie mocno postawiliśmy na rozwój miękkich kompetencji pracowników, dlatego równolegle będziemy rozbudowywać nasz dział analityczny.

 

 

Wyróżnione zdjęcie designed by Freepik

 

Podobne wpisy

Przeczytaj poprzedni wpis:
Kolejna wersja edytora Google AdWords.
Kolejna wersja edytora Google AdWords. Są nowe funkcje, ale też i wady

Edytor Google Adwords wersja 12. - zmiana szaty graficznej Na przełomie czerwca i lipca Edytor Google Adwords doczekał się swojej...

Zamknij