Case Study
Poznaj jedną z historii współpracy z Sempai:
Ekomers 2015

Droga z offline do online

DobreRowery.pl to sklep rowerowy z Krakowa. Pasja do kolarstwa, którą przy zakładaniu sklepu kierowali się właściciele, wpłynęła na odpowiedni dobór asortymentu, odpowiadający potrzebom rowerzystów z różnych grup docelowych oraz na bardzo wysoki poziom obsługi klienta. Dzięki tym czynnikom sklep stacjonarny osiągnął bardzo silną pozycję w swojej branży.

Sukces na rynku lokalnym i mocna pozycja sklepu stacjonarnego to silna podstawa marki dobrerowery.pl. jednak chęć rozwoju biznesu zachęciła właścicieli do poszerzenia sprzedaży o kanał internetowy. Po wdrożeniu sklepu internetowego, prowadzone były wewnętrznie podstawowe działania promocyjne, które pozwoliły na powiększenie sprzedaży online. W czerwcu 2014 roku, chęć osiągania najlepszych wyników doprowadziła do nawiązania współpracy z agencją SEMPAI. Partnerstwo zaowocowało dynamicznym rozwojem serwisu, który trwa do dziś.

Proces

Przez wiele miesięcy wspólnie pracowaliśmy nad silną pozycją sklepu w sieci. Zaczynając od dokładnego audytu strony i działań marketingowych, wspólnie ustaliliśmy precyzyjną strategię, wytyczyliśmy cele i przystąpiliśmy do pracy. W pierwszej kolejności skupiliśmy się na najbardziej istotnych zmianach i dopieszczając najdrobniejsze szczegóły w dalszym okresie współpracy udało się nam osiągnąć pożądane efekty. Przez cały okres współpracy przyświecały nam 4 główne myśli:

Efekty

Dzięki owocnej współpracy do dziś sklep DobreRowery.pl rośnie w siłę. Wzrosty ruchu organicznego w marcu 2015 kształtowały się na poziomie 241% w porównaniu do marca 2014.

Zaufali nam
innogy
chocolissimo.pl
asport.pl
Księgarnia Internetowa PWN
City Sport
Cupsell
MniamMniam.pl
preorder.pl
Neosport
BezOkularow.pl
ŚwieżoPalona
DrTusz
KRAINA HERBATY
Apteka NOWA FARMACJA
Koszulkowo
Supersklep