Ninja starO firmie

Jesteśmy firmą, ale chętniej nazywamy się zespołem. Od 10 lat razem, pomagamy naszym klientom zaistnieć w Internecie. Najbardziej lubimy, gdy ta obecność przekłada się, na jak największe zyski. Właściwie to jedyna rzecz, która nas naprawdę interesuje. Skupiamy się na wyszukiwarkach, robimy głównie performance marketing. To znaczy, że staramy się zaopiekować się Twoim budżetem tak, aby tu i teraz dał nam najlepszy możliwy zwrot, od razu zanotowany w narzędziach do analizy.

Stawiamy na długofalowe relacje. Nasze doświadczenie pokazało, że to zawsze najbardziej opłaca się dla obu stron.

Robimy SEO, kampanie AdWords i analitykę webową. Każdego dnia ulepszamy swoją pracę. Z biegiem czasu poznaliśmy filozofię Kaizen, która bardzo nam się spodobała. Czerpiemy z niej garściami i każdego dnia staramy się dążyć do doskonałości. W oficjalnym języku nazywa się to optymalizacją, ale my po prostu chcemy być lepsi z dnia na dzień. Kręci nas podkręcanie - nie tylko zwrotów z kampanii naszych klientów, ale też efektywności naszych wewnętrznych działań. To pozwala nam utrzymać balans.

Wierzymy, że jeżeli się nie rozwijasz, to nigdy nie stoisz w miejscu, ale zawsze się cofasz. Świat i konkurencja nigdy nie przystaje się rozwijać. Kiedyś bardzo staraliśmy się być eleganccy i wyglądać na dużych. Dziś jesteśmy duzi i okazało się, że doprowadziła nas tu wiedza, a nie zewnętrzne pozory. Unikamy sztywnych procedur, stawiamy na relacje i umiejętności. Szlifujemy je kiedy tylko możemy. Dzięki temu obsługujemy aktualnie ponad 100 klientów, a wielu z nich to liderzy swoich branży. Jesteśmy z tego bardzo dumni, ale dla nas to dopiero początek.

Sempai to z japońskiego osoba o wyższym stażu, starszy kolega. Nie przypadkowo naszą nową markę nazwaliśmy w ten sposób. Praca w takich obszarach jak pozycjonowanie stron, kampanie w wyszukiwarkach czy audyt i optymalizacja stron wymaga ciągłego doskonalenia się, poszerzania swoich kompetencji, cierpliwości i współpracy.

Marka Sempai została stworzona jako oddzielna marka grupy NetArch. Zdecydowaliśmy się wyłonić oddzielną markę ze struktur NetArch aby móc łatwiej komunikować się z klientami. Sempai to nie tylko nowa nazwa. Aby lepiej zaspokoić potrzeby klientów, poszerzyliśmy także ofertę o usługi związane z audytem stron, analityką statystyk oraz reklamą mobilną.

Znaj wroga i samego siebie, a możesz stoczyć 100 bitew nie zaznając porażki
- Sun Tzu, "Sztuka Wojny"


Nasze doświadczenia zbieraliśmy podczas ponad pięcioletniej pracy w Agencji Interaktywnej NetArch. Wiedza którą zdobyliśmy pozwoliła z sukcesem zaistnieć w Internecie wielu naszym klientom.

Dzięki usługom Sempai mogą Państwo:

Dlaczego Sempai?

Praca w e-marketingu wymaga wiedzy, zaangażowania, cierpliwości i konsekwencji. Jednocześnie ekspert od marketingu internetowego pozostaje często w cieniu. Jego sukcesy nie są widoczne w postaci filmu reklamowego przed głównym wydaniem wiadomości. Rezultaty kampanii e-marketingowej pozostają sekretem klienta i jego Ninjy, podobnie jak metody jakimi osiągnął zamierzony cel.

Jeśli szukasz specjalistów, którzy pomogą Ci osiągnąć sukces, a przy tym zachowają anonimowość - dobrze trafiłeś!

Zaufali nam
innogy
chocolissimo.pl
City Sport
Księgarnia Internetowa PWN
answear.com
DeeZee
Cupsell
asport.pl
SHOWROOM
belmeb
Neosport
DrTusz
kodyrabatowe.pl
Apteka NOWA FARMACJA
Supersklep
preorder.pl