Blog


Wybierz
Kategorie:
social media marketing

Co to jest i na czym polega social media marketing? Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć

Czy wiesz, że w styczniu 2024 roku w Polsce było już 27,9 milionów aktywnych użytkowników mediów społecznościowych? Jak wskazuje DataReportal, to 1,5% wzrost w zestawieniu rok to roku. Media społecznościowe wciąż cieszą się rosnącą popularnością, a tym samym stają się wartościowym sposobem na promocję swojej firmy. I to właśnie tu ważną rolę odgrywa marketing w […]

więcej

white paper marketing

White paper – czym jest? Jak przygotować białą księgę, aby była skutecznym narzędziem sprzedażowym

Od B2B po B2C, od startupów po gigantów branżowych, white papers są ważnym elementem w marketingowym arsenale firm. Dają przewagę w budowaniu zaufania, ugruntowywaniu pozycji eksperckiej oraz ostatecznie – napędzaniu sprzedaży. Dowiedz się, czym jest dokładnie biała księga i jak możesz przygotować taki dokument, aby służył jako skuteczne narzędzie promocji.

więcej

03 blog cover

SEO żyje i ma się dobrze! Premiera SEO Casebooka od Sempai

SEO żyje i ma się dobrze! Masz wątpliwości? Nasza najnowsza publikacja rozwieje je wszystkie! W tym roku Sempai kończy 18 lat. Postanowiliśmy, że rozpoczniemy świętowanie naszych urodzin od premiery publikacji, której jeszcze w naszej historii nie było – Casebooka w całości skupionego na SEO. 🔥 Pobierz SEO CASEBOOK 🔥 Na kolejnych stronach znajdziesz zupełnie świeże […]

więcej

kim jest ambasador marki

Kim jest ambasador marki? Sprawdź, jakie korzyści dla marki niesie współpraca z ambasadorami marki

Zapomnij o tradycyjnych reklamach i billboardach – dziś prawdziwa magia marki dzieje się gdzie indziej, a raczej za sprawą kogo innego. Mowa o… ambasadorach marki. Ich siła nie leży w liczbie obserwujących, ale w autentyczności i zdolności do tworzenia cennych relacji. Jakie tajemnice kryją się za ich skutecznością i jak odróżnić prawdziwego ambasadora od zwykłego […]

więcej

wizerunek marki

Co to jest wizerunek marki? Odkryj, na czym polega budowanie wizerunku marki

Wizerunek marki to kluczowy element wyróżniający produkty i usługi na rynku, będący odzwierciedleniem tego, jak firma jest postrzegana przez odbiorców. Stanowi on sumę doświadczeń, percepcji oraz relacji, które klienci mają z marką, wpływając zarówno na ich decyzje zakupowe, jak i lojalność. Budowanie wizerunku marki to proces strategiczny i wielowymiarowy, wymagający skupienia się na spójnej komunikacji, […]

więcej

jak sprzedawać na allegro

Jak sprzedawać na Allegro – poradnik dla początkujących w e-commerce

Jak sprzedawać na Allegro jako osoba prywatna? Jak sprzedawać na Allegro jako firma? Jak handlować na Allegro w ogóle, aby skuteczność sprzedaży znajdowała się na najwyższym poziomie? Dla kogo w ogóle jest ten rodzaj sprzedaży? Jakie korzyści przynosi? W tym artykule omawiamy wiele aspektów sprzedaży na Allegro, o których musisz wiedzieć, by osiągnąć sukces na […]

więcej

Ile-kosztują-reklamy-na-TikTok’u

Ile kosztują reklamy na TikTok’u?

Przed rozpoczęciem działań reklamowych na TikTok’u, warto odpowiedzieć sobie na pytanie – „Ile budżetu reklamowego muszę zainwestować, aby zrealizować swój cel?”. Niezwykle ważne jest, aby otwierając się na wykorzystanie TikToka w swojej strategii marketingowej, przeprowadzić dogłębną analizę, unikając przy tym rzucania losowymi kwotami, które chcemy przeznaczyć na reklamę. TikTok rządzi się innymi prawami  niż inne, […]

więcej

Blog think measurement 1

Think Measurement: Meetup – W Dublinie o przyszłości marketingu

W dniach 26-27 marca 2024 roku stolica Irlandii stała się centrum dla marketerów z całej Europy. Wszystko za sprawą wydarzenia Think Measurement: Meetup, zorganizowanego przez Google. Kluczowe tematy nowej ery marketingu Spotkanie skupiło się na najważniejszych aspektach marketingu w dobie zmieniających się regulacji i oczekiwań użytkowników. Prywatność i bezpieczeństwo danych, Google Analytics 4, AI, server-side […]

więcej

zapisz się na Newsletter


A wtedy my regularnie będziemy podsyłać Ci tylko istotne
nowinki z obszaru Digital Marketingu

Zgadzam się na otrzymywanie od czasu do czasu newslettera z ciekawymi marketingowymi newsami od firmy NetArch