Strona główna → Blog
W dniach 26-27 marca 2024 roku stolica Irlandii stała się centrum dla marketerów z całej Europy. Wszystko za sprawą wydarzenia Think Measurement: Meetup, zorganizowanego przez Google. Kluczowe tematy nowej ery marketingu Spotkanie skupiło się na najważniejszych aspektach marketingu w dobie zmieniających się regulacji i oczekiwań użytkowników. Prywatność i bezpieczeństwo danych, Google Analytics 4, AI, server-side […]
więcej
Wczoraj wieczorem w Krakowie odbyła się uroczysta gala Mobile Trends Awards, podczas której nagrodzono najlepsze aplikacje i kampanie mobilne minionego roku. W trzynastej edycji konkursu o statuetki w 12 kategoriach konkurowało ponad 200 projektów. Nominowano 69 z nich, co świadczy o rosnącej konkurencji i sile polskiego rynku mobilnego. Wśród zwycięzców znalazła się kampania “Jak się […]
Podczas ostatniego webinaru “Google Ads w dobie Consent Mode v.2: wyzwania i rozwiązania dla e-commerce“ uczestnicy zadawali bardzo dużo pytań dotyczących Consent Mode oraz Consent Management Platform, a także ich wpływu na kampanie Google Ads. Poniżej prezentujemy odpowiedzi prosto od ekspertów z Sempai: Marcina Główczyńskiego – Digital Analytics Experta, Filipa Biszczaka – Head of Google […]
Niezależnie od tego, czy planujesz samodzielne prowadzenie kampanii TikTok Ads, czy wolisz skorzystać z pomocy agencji, warto znać podstawy, dzięki którym lepiej zrozumiesz działanie reklam na TikToku. Pomimo, że tytułowa aplikacja podbija rynek już od kilku lat, można powiedzieć, że w ujęciu performance marketingu – wśród ogólnie dostępnych platform reklamowych – jest wciąż “żółtodziobem”. Wskazuje […]
Czym jest tak zwany marketing sieciowy, nazywany również marketingiem wielopoziomowym (marketing MLM)? Czym się charakteryzuje? Jakie są jego efekty? Na te oraz inne pytania odpowiedzi znajdziesz w poniższym artykule! Dowiedz się, jakie korzyści może przynieść Twojej marce!
Efektywna dystrybucja produktów i usług jest kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Dystrybucja nie tylko umożliwia dostarczenie produktu nabywcy, ale również odgrywa istotną rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej i realizacji celów biznesowych. Zrozumienie funkcjonowania różnych kanałów dystrybucji i ich strategiczne wykorzystanie przyczynia się do zwiększenia zasięgu rynkowego, poprawy dostępności produktów dla klientów oraz optymalizacji kosztów. […]
Kilka magicznych słów, które zestawione ze sobą zyskują moc przyciągania uwagi, budowania więzi i kształtowania percepcji. Slogany, bo o nich mowa, mają niezwykłą siłę, z której warto czerpać przy promocji swojej marki. Co to slogan reklamowy? Dlaczego dokładnie warto go mieć? Jak wymyślić własny? Zajrzyj niżej i dowiedz się o nim więcej!
Google znów bierze pod lupę jakość treści na stronach internetowych! W wynikach wyszukiwania zobaczymy więcej użytecznych informacji, a mniej witryn, które „mają się klikać”. Na czym polega Google March 2024 Core Update i jakie zmiany wprowadza w podejściu do contentu? Google March 2024 Core Update — co trzeba wiedzieć? Google co jakiś czas wprowadza core […]
zapisz się na Newsletter