Strona główna → Blog → Poradnik → Podłączenie konta Sempai pod konto Adwords klienta Podłączenie konta Sempai pod konto Adwords klienta Paulina Sawicka 13 lutego, 2016 Przeczytasz w ~ 2 min. Aby dobrze wycenić zapytanie ofertowe na kampanię Adwords, staramy się zaglądać nie tylko do statystyk Google Analytics, ale również badamy co działo się na koncie Adwords. W tym celu prosimy naszych potencjalnych klientów o nadanie nam dostępu do panelu Adwords. Aby to zrobić, zaloguj się na swoje konto Adwords – https://adwords.google.com Wyślij (na maila) do Sempai Twój nr konta Adwords, który po zalogowaniu pokaże Ci się tutaj: Sempai wtedy może “podpiąć” się pod konto klienta i poprosić o dostęp. Na koncie AdWords pojawi się powiadomienie i otrzymasz e-maila z zaproszeniem do połączenia konta. Każdy użytkownik z dostępem administracyjnym może przyjąć zaproszenie, klikając ikonę koła zębatego i wybierając z menu Ustawienia konta. (Jeśli jest to konto bez loginu, które nie ma żadnych użytkowników z dostępem administracyjnym, zaproszenie może zaakceptować użytkownik z dostępem administracyjnym do konta menedżera, z którego konto bez loginu zostało utworzone). Trzeba w tym celu wybrać Dostęp do konta na bocznym panelu nawigacyjnym i kliknąć Zaakceptuj zaproszenie tak jak poniżej: Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Co to jest i na czym polega social media marketing? Sprawdź, co musisz o nim wiedzieć White paper – czym jest? Jak przygotować białą księgę, aby była skutecznym narzędziem sprzedażowym Kim jest ambasador marki? Sprawdź, jakie korzyści dla marki niesie współpraca z ambasadorami marki Co to jest wizerunek marki? Odkryj, na czym polega budowanie wizerunku marki Jak sprzedawać na Allegro – poradnik dla początkujących w e-commerce Marketing sieciowy – czym jest, na czym polega, jakie przynosi efekty? Paulina Sawicka Account Manager Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOTikTok AdsZ życia agencji Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ