Jesteśmy premium! Sempai otrzymał status PREMIER Google Partner

Małgorzata Cichocka
28 czerwca, 2016
Przeczytasz w ~ 3 min.
Untitled design 8

Google wprowadził w Polsce nowy sposób certyfikacji partnerów. Teraz agencje, które spełniają określone kryteria, otrzymają wbudowany w dotychczasowe logo Google Partners czerwony znaczek z napisem “Premier”. Sempai dołączył do elitarnego grona partnerów premium.

Na początku tego tygodnia Google wprowadził nowe rozróżnienie w zakresie agencji SEM należących do programu Google Partners. Agencje, które zarządzają odpowiednio wysokim budżetem reklamowym swoich klientów, osiągają satysfakcjonujące wyniki z prowadzonych działań marketingowych oraz spełniają dodatkowe wymagania certyfikacyjne, otrzymają status Premier Google Partners. O tym, czy dana firma zakwalifikowała się do programu premium, widać m.in. na jej koncie Partners – w dotychczasowe logo Google Partners został wbudowany czerwony wyróżnik z napisem “Premier”.

PREMIER Google Partners
Czerwony wyróżnik Premier Google Partner został wbudowany w dotychczasowe logo Google Partner

Bardzo cieszymy się z takiego wyróżnienia. Ze względu na olbrzymią ilość agencji partnerskich Google, już od jakiegoś czasu badge Google Partner przestał być wartością dodaną w rozmowach z Klientami. Nowe rozróżnienie na poziomie Agencji jest dobrym ruchem ze strony Google – komentuje Sebastian Suma, CEO Sempai.

Ale czerwony znaczek to nie jedyna nowość wprowadzona w tym tygodniu przez Google. Aby ułatwić przedsiębiorcom zidentyfikowanie odpowiedniej agencji dla swoich konkretnych potrzeb biznesowych, partnerzy mogą otrzymać specjalizacje w 5 dziedzinach:

  • Sieć wyszukiwania
  • Mobile
  • Video
  • Sieć reklamowa
  • Zakupy

Miło nam poinformować, że otrzymaliśmy aż 4 na 5 możliwych specjalizacji (Sieć wyszukiwania, Mobile, Sieć reklamowa i Zakupy). Są to specjalizacje związane z profilem naszych Klientów, którymi są głównie sklepy internetowe, wymagające marketingu efektywnościowego bardziej niż kampanii zasięgowych.

Aby zdobyć każdą z nich, musieliśmy posiadać określoną liczbę indywidualnych certyfikatów potwierdzających wystarczającą wiedzę z danej dziedziny oraz odpowiednią wysokość wydatków i jakość prowadzonych kampanii w danym zakresie – dodaje Sebastian.

Google Partners to program Google dla agencji reklamowych, specjalistów od marketingu internetowego i innych specjalistów z branży internetowej, którzy zarządzają kontami AdWords. Tylko w Polsce do programu należy kilkaset agencji.

Więcej informacji można znaleźć na oficjalnym blogu Google’a

 

 

Sprawdź nasze aktualne oferty: Google ADSReklama BanerowaReklama PLAReklama w wyszukiwarkachRemarketingPozycjonowanie i optymalizacja. Wideo marketingReklamy na FacebookuAnalityka internetowa, Content Marketing, Optymalizacja konwersji, CSS Sempai Merchant 360.

Jak oceniasz tekst?

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Bądź pierwszy i oceń tekst.