Sempai na podium Google EMEA Premier Partner Awards 2017

Sempai
12 września, 2017
Przeczytasz w ~ 2 min.
google premier partner award 2017

Google na uroczystej gali w Dublinie nagrodził najlepsze agencje premium z Europy, Bliskiego Wchodu i Afryki. Z czego jesteśmy mega dumni, znaleźliśmy się w tym elitarnym gronie i stanęliśmy na podium w kategorii Display Innovation Award za kampanię realizowaną dla Omni Finances! To dla nas naprawdę wielkie wyróżnienie – tym bardziej, że w nagrodę będziemy reprezentować nasz region na wielkiej gali organizowanej przez Google w Nowym Jorku. Obok nas zaproszenie otrzymały jedynie 2 agencje z Polski.


Premier Partner Awards 2017 to już druga edycja międzynarodowego konkursu organizowanego przez Google dla partnerów ze statusem premium. Aby wejść do gry, agencje musiały wykazać się innowacyjnością prowadzonych działań, a także nieprzeciętnie wysokimi wynikami, jakie generują dla swoich klientów.

Na uroczystej gali w Dublinie Google wyróżnił tylko 13 na 150 agencji z Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki, które znalazły się na shortliście nominowanych do tej prestiżowej nagrody. Z Polski na podium stanęły jedynie 3 agencje:

  • Sempai – wyróżnienie w kategorii Display Innovation Award 2017
  • SemAhead – wyróżnienie w kategorii Video Innovation Award 2017
  • They.pl – wyróżnienie w kategorii Video Innovation Award 2017

Na całym świecie Google posiada ponad 4 tysiące partnerów wyspecjalizowanych w prowadzeniu kampanii marketingowych AdWords. Dlatego już samo znalezienie się na shortliście 150 topowych agencji było dla nas wielkim wyróżnieniem. Miejsce na podium to dla nas potwierdzenie, że obraliśmy właściwy kierunek w rozwijaniu naszych usług i samej agencji. Nie pretendujemy do grona najlepszych – już się w nim znajdujemy – komentuje Sebastian Suma, CEO Sempai.

Teraz wraz z 12 wyróżnionymi agencjami będziemy reprezentować nasz region na uroczystej gali, które odbędzie się 28 września w Nowym Jorku, gdzie spotkają się najlepsze agencje z całego świata.

Stay tuned 🙂

Jak oceniasz tekst?

Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0

Bądź pierwszy i oceń tekst.

Komentarze

  1. 22 czerwca, 2020
    Franek Spyrka

    “Oczywiście – są to tylko bardzo proste przykłady, które nie zawsze zdadzą rezultat” – A nawet zaryzykowałbym stwierdzenie, że nigdy. Ponieważ nie istnieje nic takiego jak “zdawanie rezultatu”.

  2. 12 lipca, 2018
    Michał

    Mocno skupiający się na podstawach, ale jako inspiracja dla osób, które poszukują miejsca na pozyskanie linkow jest OK.

  3. 16 maja, 2018
    Mateusz Lechowicz

    Fajny artykuł, szkoda że nie na temat 😛

  4. 7 maja, 2018
    Monika Ferenc

    Bardzo fajny artykuł. Dla nowicjusza w budowaniu linków jak takie małe kompendium podstawowej wiedzy. Podoba mi się bardzo cześć praktyczna, która ukazuje w jaki sposób wyszukiwać “miejscówki”. Chętnie art. polecę mało doświadczonym w SEO moim znajomym. 😉