Kampanie AdWords
Od lat specjalizujemy się w prowadzeniu efektywnościowych Kampanii AdWords. Skupiając się na dogłębnej analizie i optymalizacji wszystkich elementów kampanii dążymy do osiągnięcia celów stawianych przez każdego klienta.
Ekomers 2015

Kampanie Google Adwords

Na czym polega zarządzanie kampaniami Adwords?

Google AdWords działa w oparciu o model opłaty za kliknięcie PPC (an. Pay Per Click). Koszty pojedynczych kliknięć są bardzo zróżnicowane w zależności od m. in. konkurencyjności frazy oraz pozycji reklamy w sekcji i wahają się od kilku groszy do kilku złotych. Promocja w sieci reklamowej GDN funkcjonuje podobnie do reklamy AdWords w płatnych wynikach wyszukiwania. Różnicą jest emisja przekazu nie na stronach wyszukiwarki Google, a w innych witrynach internetowych, o tematyce związanej z promowanymi hasłami (np. forach, blogach internetowych itd.), zgłoszonych przez właścicieli do Sieci Partnerskiej Google. Rozliczana jest analogicznie, przy czym koszty pojedynczych kliknięć są zwykle niższe.

Zalety kampanii / reklamy AdWords:

  • Krótki czas oczekiwania na efekty
  • Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii
  • Gwarancja emisji reklamy (o ile jest zgodna z regulaminem Google)
  • Możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil
  • Nie wymaga ingerencji w strukturę witryny

Co nas wyróżnia?

Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google Adwords. Certyfikat gwarantuje znajomość aktualnych możliwości systemu Google Adwords oraz specyfiki i trendów skutecznego prowadzenia i optymalizacji kampanii. Dzięki certyfikacji, firmom które nie korzystały dotąd z programu Adwords, możemy zaoferować na start darmowy kupon na reklamę w Google o wartości 600 zł, który poszerzy budżet reklamowy na kliknięcia.

Dlaczego mam płacić za zarządzanie kampanią?

System reklam Adwords pozwala na samodzielne stworzenie i zarządzanie kampanią Adwords. Zastanawiasz się dlaczego nam płacić za prowadzenie kampanii? Dzięki dużemu doświadczeniu, znajomości narzędzi takich jak: Edytor AdWords, narzędzie propozycji słów kluczowych, rozmieszczania reklam czy narzędzie diagnostyki reklam – jesteśmy w stanie zarządzać kampanią Adwords szybciej i efektywniej niż niedoświadczeni użytkownicy programu.

Argumenty na poparcie naszych kompetencji:

  • znamy i rozumiemy mechanizm ustalania wyniku jakości (ang. quality score), który pozwala uzyskiwać wyższe pozycje i płacić za kliknięcia mniej niż konkurencja, dzięki optymalizacji reklam i słów kluczowych
  • nie obca jest nam specyfika rozpoczęcia kampanii, która w warunkach silnej konkurencji w sektorze, wymaga takiego doboru słów oraz manewrowania oferowanymi stawkami za kliknięcia, aby nie przepłacając, nie pozwolić konkurentom zepchnąć nas na margines
  • jesteśmy świadomi roli historii konta w wyliczaniu wyniku jakości, dlatego nie pozwolimy sobie na nieprzemyślane próby i działania, które potrafią skutecznie „zepsuć” konto i obniżyć szansę przyszłego skutecznego konkurowania z innymi reklamodawcami
  • optymalizujemy kampanię konsekwentnie pod kątem obranej strategii, stale analizując i uwzględniając wskaźniki ze statystyk Google Analytics. Na bieżąco eliminujemy najsłabsze reklamy i frazy, przesuwając środki na te, które niosą najbardziej wartościowy ruch
Zaufali nam
innogy
chocolissimo.pl
City Sport
Księgarnia Internetowa PWN
answear.com
DeeZee
Cupsell
asport.pl
SHOWROOM
Neosport
Supersklep
belmeb
DrTusz
kodyrabatowe.pl
Apteka NOWA FARMACJA
preorder.pl