Strona główna → Blog → Z życia agencji → Sempai z drugim miejscem w konkursie Google! Sempai z drugim miejscem w konkursie Google! Małgorzata Cichocka 10 maja, 2016 Przeczytasz w ~ 2 min. Zajęliśmy 2. miejsce w ogólnoświatowym konkursie Google Ready to Rock! W nagrodę weźmiemy udział w prestiżowej gali w samym sercu Berlina, na którą zostało zaproszonych tylko 150 topowych agencji marketingowych z 30 krajów EMEA. W konkursie Ready To Rock nagrodzono te agencje, które w drugim kwartale 2015 roku osiągnęły największą dynamikę wzrostu. W ramach wyróżnienia Sempai jako jedna ze 150 z Agencji SEM z 30 krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki została zaproszona na prestiżową galę wręczenia nagród Ready to Rock – The Trophies, która odbędzie się 12 maja w samym sercu Berlina. “Na całym świecie Google posiada ponad 4 tysięce partnerów wyspecjalizowanych w prowadzeniu kampanii marketingowych AdWords. Tym bardziej jest to dla nas duże wyróżnienie znaleźć się w niewielkim gronie topowych Agencji SEM nie tylko w Polsce, ale i Europie” – mówi Sebastian Suma, CEO Sempai. To nie pierwsze wyróżnienie, które Google przyznał białostockiej Agencji. Od kwietnia do września 2015 roku Sempai uczestniczył w programie wsparcia dla szybko rozwijających się agencji SEM – Google Partners Rising Stars. Obok Sempai w finale znalazło się jedynie 9 podmiotów z całej Polski. “Do tej pory Agencje otrzymywały duże wsparcie od Google na poziomie produktowym i sprzedażowym. Program Rising Stars był przeznaczony przede wszystkim dla kadry zarządzającej, aby pomóc firmom w dalszym szybkim rozwoju firm” – dodaje Sebastian Suma. Jak oceniasz tekst? Submit Rating Średnia ocen 0 / 5. Liczba głosów: 0 Bądź pierwszy i oceń tekst. Powiązane artykuły Think Measurement: Meetup – W Dublinie o przyszłości marketingu Cocolita.pl i Sempai triumfują w Mobile Trends Awards 2023! IAB HowTo – Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii. Podsumowanie konferencji. Zajęliśmy 2 miejsce w konkursie Digital Quality Mark! Targi eHandlu 2023: trendy, nowości i inspiracje dla e-commerce Kreatywność w SEO – jak wyjść poza schematy? Relacja z SEO Vibes Budapest 2023 Małgorzata Cichocka Marketing Manager Kategorie Analityka WebowaBez kategoriiContent MarketingFacebook AdsGoogle AdsMarketing automationMarketplace marketingPoradnikReklama wideoSEOTikTok AdsZ życia agencji Podziel się Anuluj pisanie odpowiedziKomentarz * Nazwa * E-mail * Δ